Friday, March 6, 2009

Hello

Haha lama gle tk update blog haha. Well life mcm tue je lahh haha. Lst week tgk olahraga and all and and melawat azim haha pity youu. Mummy azim like soo cute u noe why azim accident haha. Bodoh laa azim tue laa next time pakai all black okay (:
HAHA erm yesterday was soo so menyakitkan hati yaallah ikhwan u laa ckp lmbt sape suruh then nak mara i -.- Yeaa laa nak jmpe next time like ckp awal2 laa then i nak cmpak mana my sis like phm laa i grr . Like 3 or 4 times daa u nak jmpe but msti nye ada smthg hppnd then mesti cm urghh ntah laa ikhwan oii tk larat laa erm should i move on now ?
Im sick of all this thing lahh like okay a few days ago sddnly u text mara i. I was like haa sejak ble i benci u ohh . Like bfr this thing hppnd we like gelak2 and all and okay and HAHA idk funny haha then u did said smthg tht make me like tekejut i guess idk weither u salah text or wht sddnly u ckp i'll back to u oneday i was like hmm :/ Apa u ckp nie ikhwan i tk phm lahh. HAHA then yg u pegi bc cmmnt org asal. I tk phm u ada bc cmmnt farah i ckp i happy single move on and all and then u said i tk mara im happy fr u i was like ape u nie. Then bout all the things yeahh i tk mara mybe its my fault and i pnt lah nak argue lagi then . After ckp dlm phone and all and i was like ternangis then u said sorry its my fault my bad and all . I cm haa ikhwan cn u just terus honest wht do u want u like ntah laa serious tk thn dh laa
Haihh ble dis thing boleh habis :/ Penat laaaaaaa evrytime u text i mesti u dkt mana cm cn u just ckp awal2 eishh

No comments:

Post a Comment