Sunday, August 30, 2009

Saya bersuara

Ini reihana yg berkata. Ini aku mau bilang, cinta itu buta. Kadang-kadang apa yg anda tidak sangka kan akan terjadi. Kamu percaya pada seseorang, tapi dia mempermainkan hati kamu, apa yg kamu rasakan ? Perit sakit hinga menusuk hati seseorang yg bernama perempuan yg tidak bersalah . Kamu menipu, lari dari jejaka jejaka yg ingin mengenalimu . Tidak, kamu tidak boleh kamu percayakannya. Walaupun kamu ada rasa sedikit hati kamu ingin mengenali jejaka lain tapi hati itu menolak pergi. Tetapi satu hari ini, aku sedar . Adakah dia mempermainkan aku ? Aku mencintainya sepenuh hatiku tetapi mengapa apa yg aku lihat di persekitaranku lain . *senyap*
Aku tidak pasti ingin mempercayainya atau tidak, orang kata jika seseorang itu mencintai orang yg lagi satu pasti dia menujuk kepada kamu bukan menyakitkan hati kamu. Hati aku menjadi sakit pedih dan akhirnya sudah menjadi keras seperti batu. Betul betul apa yg rakan rakan ku bilang, terima kasih rakan rakan :’) Saya sangat menyayangi kamu rakan rakan . Jadi inilah cerita cinta yang sering berlaku, dan berlaku kepada aku terima hakikat dan pergi . Jangan mudah mempercayai seseorang walaupun kamu sgt menyayanginya .

No comments:

Post a Comment